Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Saturday 5 February 2011

Har de begått olagligheter som tortyr,

http://www.dn.se/nyheter/varlden/spiongrupp-avslojad-i-norge

förföljelse, hot, väckningar , hindrande/störande  av anmälningar, upprättat nedsättande/otrovärdighets görande dokument,    mm som i dessa länkar så ge dem  fängelse direkt, har de bara varit som turister och gått in och krypterat mejl hem om händelser så förklara att folk märker oftast om de är vanliga turister eller ej och blir vaksamma sedan, vilket kan ha inverkan på deras liv, de kan trott att det var deras egna säkerhetstjänst som spanat.






 Länkarna som man i Sverige behöver skriva bok om, men givet så är det lättare att skriva av utländska tidningars första sidor.
http://l-hs.blogspot.com/p/de-forsoker-gora-mig-till-riktig-rasist.html

http://l-hs.blogspot.com/p/ramaterial-till-boken-pa-natet.html

Efter att ha läst lite i  VG www.vg.no  så har de tydligen samlat in information för att säkra sina egna  utlandstrupper. så man undrar ju lite varför de avslöjas om det inte är brott med i bilden, eller är det så att  de måste avslöjas innan någon kan bli trodd som blivit utsatt för brott, av dem?




 SvD
GP
 Skanskan

4 comments:

  1. Både Norge och Sverige har agenter utomlands för att avslöja eventuella hot mot vår egen säkerhet. Du bör därför inte rota mer i detta..

    ReplyDelete
  2. Jag rota? Jag läser bara tidningarna. Mina länkar rör inrikes händelser om de är dessa du menar, och jag hoppas att de går ut och ber om ursäkt för vissa delar då det kostat mig 15 år än så länge, och att det endast är deras karriärer de försökt värna med mycket fula metoder som man undrar om de är skapta så eller om de bara råkat i panik luta sig mot första bästa ide.

    ReplyDelete
  3. Tack för din respons. Jag ville bara försäkra mig om dina intentioner.

    ReplyDelete
  4. Jag blev lite undrande då norska tidningar verkar vara riktiga tidningar, man tar med Wikileaks mm medan vissa tidningar i Sverige nog gärna tar emot dokument men är det risk för obehag så har de en bra dokument strimmlare att arkivera dem i. Det sitter nog i sedan en skandal med politiker som gick med barnprostituerade och tidningarna tvingades ta tillbaka sanningar och be om ursäkt.
    Riktiga härskartekniker det.

    ReplyDelete