Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Monday 9 June 2014

Hur man läser länkarna bäst ang Boken /rapporten i denna blogg

Jag hittade ett par  bra sidor här på nätet och länkade genast ett blogg inlägg till dessa , "Hundra gubbar" och fick var från en hjälpsam man direkt som led av en sjukdom . Jag tänkte inte på att alla inte följt min blogg från början och då bara kastas in i en kort redogörelse via en länk så ... Jag har använt bloggen som noteringshäfte, uppbackning om det händer något som gör mig inkapaciterad och även som ett lagringsutrymme på nätet .

Om man ska läsa bloggen och förstå vad det handlar om så ska man nog börja med länken i sidofältet som Kallas Boken utkast del 1  ock sedan fortsätta med Råmaterialet som även för mig ibland blir rörigt att läsa men det är blandat med episoder och dagboksutdrag fram tills runt 2004 . Efter det så har jag handskrivit dagböcker och sedan skannat in dem och har dem på b.la. nätet, "never ending story" så det fylls på  hela tiden men då jag numera har bättre teknik (tex bara mobilkamera mot tidigare engångskamera och diktafoner )  så har det varit positivt ändå då jag kunnat dokumentera lättare.

Att jag inte fått riktigt arslet ur vagnen ännu och bara ibland gör inlägg och tillägg här på bloggen beror på att efter så många år av dokumentation och  tystnad från min sida så har det varit skönt att vila, visst har min tystnad gjort det lättare för vissa att skriva "min " historia. 

No comments:

Post a Comment