Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Tuesday 12 November 2013

Hur tillförlitliga är flagcounter s (flaggräknare ) som besöksräknare ?

Jag lade in en räknare till i dag, tyvärr så överförs inte statistiken sedan tidigare men jag ser nu att jag bara har 7 besökare registrerad på den , 6 Svenska och 1 USA . Då jag tittar i besöksstatistiken som finns på blogger så ser det annorlunda ut, kanske så registreras sidvisningar som  enskilda besök i bloggers statistik ?

Urklipp från bloggers statistik :
 
 Uppdaterar i dag den 14 november 2013 med ny bild och där kan man se att Kina och Ryssland inte är med på flaggräknaren. Besöken har sjunkit också sedan jag lade upp flaggräknaren .
 
Uppdaterad i dag den 19 Nov 2013 med en veckostatistik och man kan se att tillförlitligheten är inte bra vare sig med antal flaggor eller besökare  (obs se uppe till höger på bloggsidan där flagg räknaren sitter och jämför )
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment