Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Tuesday 11 October 2011

Creeper och Media Creeper mm

lade jag in på min blogg i dag , inte för att jag tycker att det är konstigt att även poliser , f-kasse personal mfl    utnyttjar nätet till att surfa runt privat. Om de är i tjänsten de spanar in om någon tjänar någon tia på sin blogg utan att deklarera det  så lär de nog använda Tor som går att tex ladda ned via länk från Svt eller någon annan anonymiserings tjänst, utan för att man får lite mera spridning om man syns på flera ställen.

Hur många har Creeper försökte jag leta upp men fann ingen direkt siffra.

Jag har inte mycket att dölja, tvärtom så vill jag ha läsare , så Snälla polisen  gå in på min sida så att även jag får flera läsare, jag märkte nämligen att jag klickade på länkarna som olika myndighets anställda  hade gått in på, och förmodar att många andra gör samma sak:)

övrigt IT relaterat
wikileaks nya motgångar.
http://www.svd.se/naringsliv/it/hemlig-dom-tvingar-fram-wikileaks-mail_6542545.svd

Uppdatering 17 oktober 2011 kl 20:34.
Jag kan meddela att hitintills så har inte vare sig bloggtoplistan,,mediecreeper eller creeper haft någon positiv effekt på läsarantalet utan underligt nog tvärtom, kanske alla åkt på semester , kanske lade jag in koder fel så att räknaren räknar fel, eller så skriver jag tom sämre än vanligt  , men då man ju gillar statistik så låter jag dessa vara kvar:) 

No comments:

Post a Comment