Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Saturday 1 October 2011

Skarpare lag i dag för besöksförbud ( Uppdaterad)


Vilket är bra om den fungerar, en förföljare kan förstöra mycket och det är bra om de får en tillsägelse snabbare så att de fattar att de stör, oroar, inte är önskvärda , då jag inte tror att alla gör det utav ren elakhet utan ibland är för romantiska utav sig (utan att förringa allvaret i det ).

Tidigare skrivet i ämnet av mig:



och 



Var var Svenska Amnesty , FN mfl ? Har ni ingen

hänvisning?



http://l-hs.blogspot.com/p/en-bok-om-overgrepp-kommer-det.html

Uppdaterat 2 Oktober 2011
De tre länkarna innehåller grova trakasserier  troligen i syfte att tysta  och göra mig mfl o trovärdig, hade inte hoten varit så fula eller metoderna så långvariga  så hade jag tänkt att det är ok , jag har inte varit laglydig alltid så...

Men det har likt oförstående barn gått över alla gränser och jag har bara väntat tills jag kan yttra mig ,medan de (?) satt in extra provokatörer, jag har tänk att det är ok då de tydligen dragit in flera som de får svårt att förklara för senare, så det kändes nästan bara tryggt (om än väldigt jobbig då man var tvungen att vänta) med skadegörelse , glåp ord , trakasserier, pikar mm  då jag har mera material och flera vittnen, vittnen som kanske är vissa ovilliga, men får svårare att förklara hur de känner till mig eller hur de har hamnat på band med vissa yttranden och ageranden .  

Jag ger mig inte förens detta är offentligt förklarat , om än inte nödvändigt i detalj, (jag har stått ut 15 år med att bli påhoppat utav folk som lever på att några redan  hotat tredje person), givet kan jag tänka att även jag i ett hastigt ögonblick kunnat vara på deras sida om någon serverat en historia , så jag är ödmjuk inför dessa mänskliga tabbar alla kan göra , men är trött på att hålla tyst, 15 år går aldrig att ta igen,
men jag skulle inte känna mig bra om jag råkat höra om någon annan som råkat illa ut på samma sätt , och detta inte är framtaget i ljuset.

Man får vända något negativt till positivt då man inte kan ändra på faktumet att 15 år har förflutit och  även om jag inte kan ta med två Mf mot mig ännu så är det nästan bara en bisak i detta långa slöseri utav min och andras tid.


Nu gäller det väl bara att hitta en grupp som orkar gå igenom några dagböcker i pappers data och bild och ljudform och sammanställa det hela . Amnesty mfl  tror tydligen  inte att Svenskar kan bli utsatta så dit är ingen mening för en Svensk att vända sig, men jag hoppas att det läser om metoderna senare , men även inser att de kunnat vara de som stått på fel sida med för mycket/lite  fritid och för lite information.











No comments:

Post a Comment