Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Sunday 9 January 2011

Påminnande för/slut ord

Vore trevligt om bok och film utgivare införde ett för och slut ord där de typ på minde om att "Detta är inte bra om det hände i verkligheten, och är bara för att roa läsaren/film tittaren"
 kanske någon skulle hejda sig från dumheter.

Och de som gör något borde få ett litet häfte med att si och så många sjukvårdslaser kostar samhällsapparaten  övningar för det du gjort, så att man inte slentrianmässigt begår dumheter och tänker "det drabbar ju bara mig".
http://www.dn.se/livsstil/reportage/sondagsintervjun-med-jo-nesbo



Tyvärr så kan jag inte säga om mitt nedanstående bokprojekt  "att det händer inte i verkligheten"
Reklam för min bok om dels vissa politiska färger,övergrepp mm, än så länge bara 46 sidor publicerade har ca 300 klara men inte genomgångna. Kommer att sluta på ett par tusen sidor då det rör 15 år som jag i år äntligen kan beskriva, men för att bli klar så snabbt som möjligt så starta jag nog med en kortare version på 750-1000sidor .
http://l-hs.blogspot.com/p/de-forsoker-gora-mig-till-riktig-rasist.htm

No comments:

Post a Comment