Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Sunday 2 January 2011

Det är väl bättre att hon

Ny spritskandal på "Fångarna på fortet" - Nöje - Expressen Nöje | Nöjesnyheter Musiknyheter Filmnyheter

testar alkohol med äldre än för första gången med kompisgänget i samma ålder?

Jag fick frågan en gång då jag var 20-21 tror jag , att köpa ut åt några yngre, men jag sade nej, tänkte senare var jag taskig?, men kom på att ska jag köpa ut åt yngre så måste jag för min egen frid skull sitta och vakta dem och det hade jag ingen lust med så , jag var glad åt det nekande svaret.

Och givet så bör man just ta den tanken om man tänkt att köpa ut, om det händer något med den du köper ut åt, hur mår du då ???

Såg nu att en skrivit att det är 16 års gräns i Frankrike , så vem har gjort  fel?

No comments:

Post a Comment