Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Friday 14 January 2011

Han önskar nog det ogjort , men

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/af-donner-betalar-inte_5865181.svd

han agerade nog inte med tanke på att han var i Röda Korsets regi utan som vem som helst som hanterar pengar och tog sig en "liten" extra slant.

Man får ju hoppas det i alla fall så att han kan sova lugnt på nätterna, om nu inte det var så att han "genomskådat" något meningslöshets moment 22 situation med det insamlade medlen, och tänkte att  han lika gärna kunde ta en slant i stället för att det skulle "kastas i sjön", för då är det ju bara brottet denne ska dömas för och inte klandras för  någon djupare moralisk brist (man har ju hört om SIDA och att de skulle ha slängt en massa pengar på strunt).

Är det så att hans arbete och namn dragit in en massa pengar som inte skulle kommit in annars så är det ju en sak också, men i alla fall jag då jag hade penga brist och skulle välja mellan att betala årsavgiften till Röda Korset och annat , tänkte lite på denna förskingring och (med halva hjärnan) och väntade någon månad tills jag hade bättre råd med att betala, så viss skada kan han ha orsakat genom sitt agerande.

Stackars man då denne ska förklara detta, han får nog skriva en bok under tiden han sitter och sälja den och betala tillbaks de 5miljonerna och samtidigt varna andra för sitt klavertramp.

Reklam för min bok om dels vissa politiska färger,övergrepp mm, än så länge bara ca 48 sidor publicerade har ca 300 klara men inte genomgångna. Kommer att sluta på ett par tusen sidor då det rör 15 år som jag i år äntligen kan beskriva, men för att bli klar så snabbt som möjligt så starta jag nog med en kortare version på 750-1000sidor .
http://l-hs.blogspot.com/p/de-forsoker-gora-mig-till-riktig-rasist.htm

No comments:

Post a Comment