Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Wednesday 16 November 2011

Sedan finns det de som använder diagnoser som hot

 Tex har jag själv fått höra "om man  talar om vissa saker kan man bli inlåst på mentalsjukhus under lång tid" 
 Detta var efter att mycket hänt och jag fått frågan bla  om att bli polis (förmodligen informatör). Efter en lång tid så började jag ta regnr  telefon nr mm på de som kontaktade mig , annars så hade det varit omöjligt att bevisa ens en "millimeter" utav det hela, jag hoppas att dessa går ut offentligt och bekräftar vissa delar av deras ageranden annars har jag inget val än att publicera  material jag har.

Jag kan inte låta detta vara då de begått mycket grova brott och tortyr  mot mig under lång tid, men jag försöker tänka att alla kan göra bort sig och bara är människor i grund och botten som misstagit sig. Jag är inte ute efter deras pensioner men en tid på kåken vore för vissa av dem vore på sin plats för rättsmedvetenheten.

Att använda läkarvården till dylika nedtystningar är diktaturfasoner , samma med hot mot tredje person , väcknigar på nätterna , olyckor är inte trevligt heller. 

Det bär mig emot att skriva om detta på-grund utav alla som är sjuka och kan få vatten på sina fantasier, men det var inget som ni brydde er om /tänkte på då eller var  de nära olyckorna en garant för min tystnad? 



Uppdaterad 07:02 28 September 2011 Dessa länkar berör nedlagd anmälning bla till internutredningen, men det bör  bli en sanningskommission  utav det Snart.
http://l-hs.blogspot.com/p/en-bok-om-overgrepp-kommer-det.html

http://l-hs.blogspot.com/p/de-forsoker-gora-mig-till-riktig-rasist.html

http://l-hs.blogspot.com/p/ramaterial-till-boken-pa-natet.html





No comments:

Post a Comment