Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Saturday 4 December 2010

Info efter brott

 Finns det någon antydan till att framställa ett litet häfte till de unga mfl som råkar i klammeri med rättvisan att deras plats inom kriminalvården på något sätt kostar andra än de själva tid och plats?

Jag menar att om jag själv var ung och hade gjort något som kostade mig tid så hade jag nog bara tänkt på min tid och att det endast vore till besvär för mig och att mina skador vid moped bil etc skador täckts av ett icke lidande försäkrings bolag som ju alla får betalt av (och betalar till med höga försäkrings arvoden) försäkringsbolag.
kan vara ett litet tips då många sitter av sin tid och  tänker att det bara rör dem, i ett häfte /kompendier format .

No comments:

Post a Comment