Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Wednesday 28 September 2011

Knä Röntgen svar

någon som kan tyda detta till att något är trasigt ?

Röntgade knät  (vänstra) 2003, och senare då jag gick hos sjukgymnast så sade denne att då man tom  sätt på Magnet kamera felet   så är det ett ordentligt fel (och jag sökte ju för att jag hade ont) men att man kan stärka muskulaturen runt.
Det var lite turer med AF nu  och fel papper hit och dit då man skulle lämna intyg på knät ,och då jag avslutade en kurs nu  så tänkte jag att då jag var i stan i dag att jag skulle hämta detta gamla svar, för att visa då de nog vill ha läkarintyg igen , men blev snopen då jag inte ser något fel . Försökte ringa Sjukgymnasten men  de har ingen tele tid förens på Måndag.
Har text fallit bort då de skannande in det?

(Ang mortonen så blev det opererat  2003 och biten var större än vad som ståt på röngensvaret enligt läkaren, och det kunde göra förbenat ont , mortonens)

Svaret som jag scannat men tejpat över namn :


http://www.dn.se/sport/knaskador-stoppar-19-elitseriespelare

No comments:

Post a Comment