Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Sunday 22 May 2011

Politikernas Mörka sida?

Ang otrohet så är det ju förvånande att ingen kommit på att det finns preventivmedel , att ha en son eller dotter som man inte törs kännas vid måste ju vara en mycket tärande och  fördärvande känsla.
Hur en våldtäktsman tänker i det  nämnda fallen (se länken "/politikernas-morka-sida") , möjligen att bara jag fått in "den" även med våld så gillar hon mig senare? eller jag är så uppsatta nu så att ingen kommer att tro henne så jag kan göra vad jag vill?
De som får makt efter ett långt liv av strävande måste nog få gå en kurs likt en lottovinnare som helt plötsligt har allt på det torra, och börjar ta för sig av allt han/hon trott ger livet mening, en som ärvt sina pengar  har ju vetskapen  inne från början att vissa saker kan man inte komma förbi bara för att man har mycket stålar, och för visso så försöker  vissa det ändå, se  vissa på Säpo och Kungavännen tex.

Det blir nog i all spänning en lättnad där det infinner sig en slags berusning hos vissa som fått strålglansen på sig och sedan väldigt jobbiga förväntningar där kamerafolk ligger runt i buskarna för att spana efter  misstag, och då kan ju även en osmart person räkna ut att han/hon för eller enare gör bort sig , och några kanske även tänker "jag gör det nu så har jag det gjort". Personligen så blir jag nog hellre en anonym lottovinnare en en kändis på ett jobb som alla andra vill ha.



http://www.svd.se/naringsliv/feminister-rasar-over-imf-debatt_6185141.svd
http://www.expressen.se/nyheter/1.2444487/kungens-van-lettstrom-far-sparken-fran-styrelseposter

No comments:

Post a Comment