Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Tuesday 5 April 2011

Sjukare absolutist, friskare drinkare?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/gen-kan-paverka-var-alkoholkonsumtion_6064687.svd

Kolla även sömn och smärta som anledning till ett par sömnfösare extra.

Jag  fick jag diagnos kronisk sinuit 2001 mm (bra vård???) och hade alltid innan, flera gånger per år tagit bred spektrum antibiotika men slutat då jag tänkt att nu löser det sig, men icke, och jag har funderat då min evigt röda hals även övergått till att kroniskt värka mm om det kan vara frånvaron av ofta antibiotika eller då jag slutade med stark-sprit kring 2000 som ökat på problemen med baksnuva (post nostral drip)?

Kan ett par snappsar /vecka ha bakteriedödande effekt i den omfattningen, munsköljning sväljer man ju knappast ?
  Mot dålig sömn så är melatonin mycket bra ( i kapsel )http://l-hs.blogspot.com/p/melatonin-somhormonet-i-kapselform.html

No comments:

Post a Comment