Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Tuesday 30 November 2010

Vill man inte se så vill man inte, separera internutredningen nu.

Ingen utredning av polisen | Inrikes | SvD

Anmälde själv en 2004 och på polisstationen då kvinnan fick veta att var en "normal" polis kring en jag anmälde så blev det tvunget att vara en polis som tog upp anmälan, ned lag trotts över prövning och lika så på CU då de inte kunde finna vederbörande inom polisorganisationen.

Jag skickade med en halv bok där mängder av brott stod beskrivna visserligen hastigt nedskrivet men, klart och tydliga brott, och såg en notering från någon utredare ungefär " Av uppenbara skäl" så gick det ej att utreda. Fick inga frågor eller så.

Sökte på kul på nätet 2007 då jag tänkt tidigare att hans namn nog var påhittat, och var därför så lätt att avfärda det som strunt från min sida, men såg denne där på flera länkar och på det företag denne sade sig jobbat på , tom smeknamnet var det samma.

Denne ställde en polisiär fråga , om jag ville gå med en grupp och spanna mot dessa , så vem är det då om inte CU jag skulle anmäla hot och trakasserier till (efter den vanliga polisen)?

Fristående Polis utredning nu, även med mildare straff och medvetenhet om at det kan vara jobbigt att vara polis och att dessa oftare hamnar i situationer där det blir fel, och absolut inte sparken som första alternativ.


Sedan så borde det vara lättare att få resning i HD 
http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.2231785/leif-gw-persson-ratt-ska-vara-ratt

No comments:

Post a Comment