Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Thursday 14 April 2011

Förbjud även sex försäljning. (Mitt betänkande )


Tänk om du legat på sjukhus en månad och du blir utskriven , och går ut för att käka en middag och ta ett par öl, du ser en mycket vacker kvinna som lägger ann på dig och som följer dig hem och strippar och allt men då det ska till så säger hon att det måste till betalning .
Några män som vore påverkade hade ju slantat upp det hon begärt, kanske i förhoppningen att hon skulle efter sex akten få känslor för denne man, men om inte så kunde ju kvinnan använda det mot han och även hennes vänner , så förbjud givetvis även försäljningen, det finns även psykopati mm hos  kvinnor, och att även hon kan hamna i situation senare där hon behöver skaka fram pengar snabbt och testar lite utpressning, vilket ju kan sluta med mord etc om mannen inte vågar stå för det han gjort.

Jag menar ett nej är ju ett nej som gäller då man inte vill vara någon o gentleman, och är det då bara ett "litet lag" brott som skiljer denne från vacker kvinna (om man är berusad) genom att slanta så....

Givetvis så ska all tänkbar hjälp erbjudas den prostituerade om denne vill  sluta , men om det är olaglig åt ena hållet så måste det ju vara det åt andra också, även om det bara är strafförelägganden som utdöms. Man kan ju tänka att det vore väldigt penibelt för kvinnan och hennes anhöriga och barn etc att bli dragen till domstol , men det måste ju vara lika penibelt för mannen som måste erkänna att han inte kunde ragga på normalt sätt just den dagen i alla fall. Jag vet att man kan dra detta hur långt som helst och jag har redan kommit på ett par kryphål som man kunde använda som tex att ha en älskarinna är ju inte i lagens mening straffbart, men taskigt mot sin livspartner etc etc etc ...............

Tidigare skrivet utav mig :http://l-hs.blogspot.com/2011/04/alla-ar-offer-och-alla-ar-vinnare.html

Ett tillägg  kl 20:50 14april 2011 som rör en kommenteras svar som var borttaget ang risk för ökad våldtäkt  .

"Lite kan denne har rätt (jag ser ju bara dit svar då dennes kommentera är borta) med att visa omogna kvinnoskändare (för stunden, kvinnoskändare ?) skulle kunna i brist på vett begå våldtäkt (riktig). En riktig man går ju in på toa och ruskar tuppen (tack GW) om han har det kyliga manliga självbehärskningen som bara fullvuxna och varande i balans, MÄN kan ha tydligen om det märker att "loppet är kört men för sent"."

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/forslaget-handlar-om-ett-frivilligt-skadestand_6087459.svd
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/prostituerade-ar-brottsoffer_6077511.svd
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/tvinga-mig-inte-att-bli-brottsoffer-mot-min-vilja_6084297.svd

5 comments:

  1. "Ett tillägg kl 20:50 14april 2011 som rör en kommenteras svar som var borttaget ang risk för ökad våldtäkt ."

    Faktum är att länder med bordeller även har färre våldtäkter.

    Är inte en slump att vi har flest våldtäkter i världen, samt den strängaste prostitutionslagen.....

    ReplyDelete
  2. kan det vara så att de har ett stall med våldtagna redan? Sy in varenda gubbe som går på h-hus och ta DNA för fann om de om inte vissa av dem inte kan hålla sig i från att (riktigt ) våldta en kvinna . jag vill då inte ha med sådana amöbor att göra i alla fall. Hoppas det inte var omvänd psykologi då jag blev lite eftertänksam om inte den "ruskiga tuppen "(Ruska tupp) skulle mera informeras om i skolan, idrottsanläggningar mm.

    Till eder djur rättsivrare så vill jag inte orsaka den minsta dagmask extra lidande utan "ruska tupp" är ett smek namn för något ingen gör , men alla vet vad det är, privat alltså.

    ReplyDelete
  3. MEN GUD, ska det vara så ohyggligt svårt att skriva som en vuxen, normal människa? Mitt intryck av din text är att du antingen låtit en fyraåring skriva den, eller aldrig gått ut grundskolan? Vad är felet? Läser du aldrig igenom vad du själv skrivit, märker du inte att det nästan är oförståeligt...?

    ReplyDelete
  4. Om du inte förstår vad texten handlar om så har du kanske ingen möjlighet att sätta dig in i vad exemplet handlade om, jag skriver så enkelt som möjligt och läser sälla igenom texten innan jag lägger ut den. jag reflekterar snabbt och lägger ut självklarheter som tåls att repetera, och är alltså inga avhandlingar.

    ReplyDelete
  5. I-hs, föredömligt!

    Sådana som Andreas skrämmer vettet ur mig! Att det finns de som på allvar menar att män, ifall man inte ger en massa prostituerade till dem, måste våldta? Det är precis sådana kommentarer som får kvinnor att förskräckt undra att "hjälp, är de alla djur, eller vad är felet?"

    Tack och lov finns det även andra män, riktiga män, som vi kvinnor är glada över att ha här i världen.

    ReplyDelete