Avsalta Havsvatten Nu

Vatten är det brist utav, på en VATTEN planet!? Avsalta Havsvatten Nu!


Monday 22 March 2010

Varning ang kokain

Akta er för kokainet, kan verka ok då man kan sova inom rimlig tid och inte behöver, avsätta hela nästa dag till att "Sova" ,likt med små mängder annat.

Jag testade själv små mängder kanske upp till fem gånger sammanlagt under en tio års period (mins ej exakt) och tyckte att som helgdrog helt ok,

då man jobbat hårt och inte ville somna underbordet,
då man skulle ut och roa sig på en helgdag.

Jag gillade inte "totalt" den, men märkte ett litet sug som jag förstod nog berodde på att den är väldigt beroendeframkallande, ett par år efter att jag slutat testa (hade/har lite jobbiga övningar som jag inte ville förstärka sedan 97),så återigen vill du inte bli pundare nu, så passa er för den drogen.

Den är förrädisk då man dels inte får någon direkt dagen efter "smäll", som man ju tänkt ett par gånger då man tex drack stark-sprit, att "aldrig mer" under baksmälla .
men med alla sådana droger så får de andra konsekvenser och är de så beroendeframkallande så är man snart pundare som inte kan vara utan

No comments:

Post a Comment